Koncept Kuchyňa Lidla priniesol na trh s kuchárskymi reláciami nový, doposiaľ nevídaný prístup k marketingu obchodných reťazcov.
Roky potvrdili, že takáto forma komunikácie je efektívna a divácky atraktívna, dôsledkom čoho vznikajú rôzne alternácie od konkurencie.
Ako jednotka na trhu musí byť Lidl o krok pred ostatnými. Súčasný formát Kuchyne Lidla poznáme s miernymi obmenami už viac ako päť rokov.
V nasledujúcej prezentácii Vám predstavíme Novú Kuchyňu Lidla – formát, ktorý nie je iba o receptoch, ale najmä o zážitkoch.
Cieľom novej koncepcie je obohatiť tú súčasnú o zážitkový rozmer a pokúsiť sa vyťažiť čo najviac z oboch zmyslov, ktoré dokážu súčasné médiá prenášať – zrak a sluch.
Namiesto súčasnej štandardizovanej produkcie bude Nová Kuchyňa Lidla obohatená o dynamické prvky s individuálnou produkčnou prípravou, ktoré zaujmú zmysly divákov.
Zvuk chrumkavej kôrky čerstvo upečeného chleba, spomalený detailný záber bublajúceho karamelu, hravá kompozícia waflí, po ktorých pomaly steká javorový sirup.
Obmenou pôvodného formátu tak dokážeme divákom predstaviť novú zážitkovú formu varenia v Kuchyni Lidla.
Inovovať súčasné spracovanie zvuku je jednou z našich priorít.
Okrem novej znelky by sme chceli obohatiť Novú Kuchyňu Lidla o autentické zvuky jednotlivých jedál / potravín a procesov varenia.
Nenápadné zvuky, ktoré mohli byť doteraz prehliadané odznejú tak, že dokážu zapôsobiť na vnemy diváka a autenticky ho vtiahnuť do procesu varenia.
Vyrobilo studio23
info@studio23.sk